Extrem-plugg och dödsfall.

Har inte hunnit skriva på länge då jag har jobbat hela helgen och har en tjockis uppsats tills på torsdag. Samt så måste jag skriva på en presentation och på onsdag kommer även min mamma hit. Jag är riktigt taggad fört allt men det är bara tråkigt att jag ska vara på väg att bli förkyld samtidigt men försöker sova mycket och ta hand om mig. Men nu ska jag till skolan på Franska-möte.

---

Justja, det har vart en ganska låg stämning på Metron också de senaste dagarna då för två dagar sedan så hittades en kille död i sitt kök. Han hade skrivit ett brev och tagit alla sömnpiller han kunde hitta, blandat ut dem med alkohol och bara stått i köket och väntat. Tydligen var det något tjejproblem.

Jag hade aldrig möjligheten att träffa honom då han bara hade bott i Metron i några dagar innan han hittades död. Axel hade sagt hej till honom och hjälpt han in med några grejer när han flyttade in.

Det borde inte ha slutat så, inte för någon.

0 kommentarer: