Ace

Fick precis tillbaka våra grupparbeten i Promotion and Advertising och jag är väldigt nöjd med våra 87% och 83% på uppsatserna. Vilket betyder att trots att jag inte har tagit mitt slutprov på 40% så har jag redan minst ett pass i kursen. Känns bra.

Har även fått mer info om Frankrike och tydligen börjar jag den 18e januari och går till den 1a maj. SOFT! Såg också att jag ska på en orientation-skidresa till alperna den 11 januari.

Annars har jag just nu 4 timmars hål innan jag har min sista lecture för terminen. Tiden går fort när man har roligt!

2 kommentarer:

Jessica | 31 oktober 2009 kl. 11:44

Hej hej! Först vill jag bara säga att jag gillar din blogg och din humor äger! Keep up the good work! Sen vill jag bara fråga, jag funderar på att plugga utomlands men vadå måste man ha VG i Eng C för att komma in, jag pluggar inte ens Eng C och funderar inte på att göra det i framtiden heller, jag pluggar Eng B, och det är jag tvungen till och det kommer jag säkert få IG i, eller lite överdriver kanske, men max G kommer jag få iallafall, jag vill ju plugga utomlands för att jag vill lära mig engelska inte för att jag redan kan det, hoppas du förtog min fråga =)
// Jessica

Simon L | 10 november 2009 kl. 21:21

Danko, du är ganska dålig.. 83%? Seriöst.. Och skidresa, fy fan va segt. Du har har det jobbigt asså..
Btw, så ska vi ha en skype date snart!!