Mycket att göra

Har inte skrivit nu på en stund då jag har haft massor att göra. Jag var ledig hela helgen och resten av veckan har jag umgåts med min Mor och min kusin samt att Frida kom tillbaka och bodde här två nätter för att avsluta sin resa genom Australien.

Har även hängt en hel del med Axel och Rikard och vår vän Amanda från Brisbane som också kom över i helgen.

Surfat och hängt och ätit massor med mat. Nur har jag bara en presentation i morgon sen är jag färdig med min termin fram tills mina finals i mitten av November.

Annars har jag, mamma och kusinen bokat en resa till Sydney nu till helgen och vi åker från fredag till måndag vilket kommer bli grymt roligt.

Har även sett att Nickelback har beslutat att köra en andra show i Brisbane så ska boka biljetter i morgon tills den 10e November! Kommer bli asbra! Har platser kvar i bilen så skriv en rad om ni vill haka!

1 kommentarer:

Charlott | 15 oktober 2009 kl. 16:52

Får jag följa med?