I (L) Falun

Efter att ha vart ute nu i snart två år och bara vart hemma två gånger så händer det självklart att jag kan få lite hemlängtan. Då kan det vara vad som helst från någon maträtt, något godis, en film eller så klart mina släktingar, syskon och kusiner som jag saknar.

Men om det blir förmycket så vet man ju att IKEA alltid har Ahlgrens Bilar, jag har alla Sällskapsresan filmerna och NileCity filmerna med mig överallt och familjen och vännerna finns på Skype.

Men ibland när jag saknar Falun, då tittar jag på den här filmen och då går det snabbt över...


(I en annan del av Falun)

2 kommentarer:

Klinqs | 19 mars 2010 kl. 15:19

Fredriks syster på slutet! hon som mäter darins längd ^^

Josephine | 21 mars 2010 kl. 23:26

HA HA HA HA HA !! Jag går av! Vilket grov dialekt alla har, låter man verkligen sådär?!