Fransk byråkrati alltså...

Idag, idag hände det. Efter nästan 3 månader så sitter jag nu här med mitt Franska VISA och kan nu betala och ta ut pengar utan att betala den där extra summan. Jag kan även få CAF och betala min elräkning utan att krångla. Perfekt nu när det är typ 2 månader kvar tills jag drar. Men men.

Annars har det vart en soft dag, vaknade 10 och käkade en grym frukost och kolla på lite Family Guy. Åkte sedan bort till Montparnasse där jag mötte Markus och vi åkte hem till Cathrine och hade ett Branding möte.

Sen åkte jag hem och har nu nästan läst ut En världsomsegling under havet av Jules Verne (för typ tredje gången) och sedan har jag pluggat lite och kollat på Ondskan som förövrigt är en fantastiskt bra film.

Imorgon har jag ingen plan alls men funderar på att åka till någon slumpmässigt vald station, hitta ett Café och plugga mera. Eller faktiskt besöka någon turistattraktion.

Men men, det visar sig. En film till nu tror jag eller lite mer plugg.

0 kommentarer: