CSN beräkningar

Sitter på CSNs site och räknar lite på mitt CSN-lån.

Just nu efter 2 års lån har jag en skuld på 315 000kr (En Najs Porsche Carrera -02).

När jag är klar kommer jag ha en skuld på 465 000kr.

När jag räknade ut vad jag skulle vara tvungen att betala i framtiden så ligger det just nu mellan 1100kr-2600kr i månaden i 25 år. Antar att det går att leva med det.

MEN om jag skulle få en lön på 220 000kr per år så skulle jag få betala 750-1100kr per år i 44 år till skulden preskriberas (avskrivs, hur stavar man det?) och jag går i pension!

ASBRA!

2 kommentarer:

Christer Wrangsten | 18 mars 2010 kl. 19:57

De låter inte bra!! Jag menar vilka skulder! Det kanske du inte skulle berätta. Tänk, du kanske inte får HENNE som du vill ha, om hon ser detta.

Ha det jättebra hälsar Christer i "Götet"

Lådfot | 19 mars 2010 kl. 07:43

Christer, ta nagra valium och kom ner for fan. Den som inte vagar investera ar medelsvenson och isafall, med storsta sannorlikhet, formodligen valdtacktsman.

STFU och gor nagot vettigt, ditt pulver.

Btw, tror du nagon skulle gora det ahr om vi inte har en ratt saker finansiell backup?

Some people...