Courier vs iPad

Såg den här trevliga nyheten idag, Microsoft försöker konkurera med Apple genom att lansera deras nyaste produkt Courier. Personligen älskar jag designen och enkelheten i alla Apple's prylar då jag är inne på min andra iPod och aldrig skulle se mig själv byta till en PC igen. Men just Courier verkar väldigt vettig då iPad är ett utdaterat koncept och inget speciellt alls.

Så just nu ser jag att Microsoft har en fantastiskt möjlighet att ta sig in på PDA marknaden med Courier och kanske stjäla tillbaka några kunder från Apple. Jag vet att jag är interesserad.

Men, tyvärr så har Microsoft inget annat än misslyckats de senaste tio åren så hoppen är ju inte höga.



Häj häj, jag tycker om att sälja samma produkt flera gånger! iPod touch, iPhone, iPhone S och nu iPad! Är jag en skurk? Nej jag är ett ekonomiskt geni!

0 kommentarer: