En vecka till

Har inte bloggat på en stund nu, har helt enkelt inte haft tid. Har typ bott på Cafét den senaste veckan. Presentationer, plugg och mer presentationer. Förlorade en hel kväll då en av mina presentationer jag arbetade med en kväll plötsligt inte fanns kvar på datorn längre. Jag älskar teknik, när den funderar.

Men i alla fall, veckan i bilder. I söndags så hade jag och mitt A-Team en internationell brunch. Jag och Alex stod för förätten då vi lagade Skagenröra, finnarna kirrade huvudrätt och Wonho avslutade med efterrätt. Ruggigt trevligt.


Jackie Cho langar bluesteel i vanlig ordning!

Sen pluggade vi hela kvällen, som vanligt.

I veckan har det inte hänt så mycket.

I onsdags hade jag en väldigt interessant lektion i Marknadsförings Strategi och en föreläsning om Edward Bernays som är min nya idol.

Hade en presentation i torsdags om hur Disneyland fungerar.

Men det coolaste var helt klart att jag på väg till tunnelbanan i torsdags stötte på min första demonstration. Kände mig riktigt Fransk när jag gick igenom tåget och viftade lite med händerna. Sen hoppade jag fort ur då jag inte hade någon aning om vad de demonstrerade för, antagligen mot kvinnors rösträtt eller för Abort till den 36e månaden.


Alla för en, en för alla, dör en dör alla!


Lämmeltåg!

1 kommentarer:

Klinqs | 28 mars 2010 kl. 23:40

det är det franska facket som är ute på strejk :P tillsammans med det franska kommunistpartiet. trodde inte att du skulle vara den som gick i samma demonstrationståg som ett gäng kommunister ^^