Wakeboarding och IKEA, igen!

Hade en helt underbar dag igår igen, jag och Martin tog med oss Sarah, Kristy och Jackie till Logan där vi hyrde wakeboards och shreddade i två timmar. Med 22grader i luften och 14 i vattnet så kändes det ungefär som att bada vid lill torpet runt midsommar. Dock hade vi våtdräkter på oss så det var nästan behagligt. På plussidan så var vi nästan de enda gästerna där så vi hade stället för oss själva och fick långt över hel timme med aktiv åkning!


Han rundar hörnet och han ramlar INTE!

Efter två timmar av lycka så åkte vi och käkade lunch på IKEA, som vanligt och jag fick en otrolig hemlängtan när jag satt och mumsade på en kanelbulle. Saknar verkligen att "fika" och att ta en "mellis" efter skolan...

Väl på IKEA så köpte jag lite prylar till lägenheten med Martin och gick även lös på the Swedish foodmarket där jag inhandlade Kaviar, Leksandsbröd och Ahlgrens bilar!

Kvällen slutade hemma hos oss där vi kollade på The Hottie & The Nottie, vilket var en OTROLIGT dålig film men ändå en trevlig kväll då vi samtidigt hade en pankaksfestival med jordgubbar, bananer, glass, nutella och allt det där som hör till.


Fokusera... Sträck på ryggen... Försök att se cool ut! FAN VAD SVÅRT DET SKA VARA DÅ!

1 kommentarer:

peter olsson | 8 juli 2009 kl. 23:32

fan va roligt, åkte mycket cablepark i florida, hur långt är det dit från goldcoast campuset och vad kostar det. Finns det några wakeboardklubbar med båt i närheten?

Otroligt trevlig blogg du har, börjar själv på griffith i februari så följer den slaviskt=)

MVH Peter Olsson