Dan före doppareveckan?

Idag har det varit en lång dag. Vaknade 8:30 och käkade kvarlämnad pizza till frukost. Sen drog jag mig bort mot Harbour town lite tidigare för att ha tid att springa förbi Lacoste och prata lite med vännerna där. Men när jag kom fram strax innan 11 (då jag skulle börja jobba) så var butiken stängd (som skulle öppnat strax innan 10) så efter lite kaos och kallabalik så var det fixat och efter ett missförstånd så fick jag och Sarah jobba ensama idag. Men det fungerade bra.

Efter jobbet drog jag till Woolworth och handlade mat för några dagar och påvägen till bilen så såg jag något som fick mig att skratta ljudligt mitt på gatan!



En collge tröja för Stockholm University Campus athlete team! Hur kul är inte det? Jag har alltid undrat om alla collgetröjor som man ser på gatan faktiskt immiterar ett riktigt college. Men nu vet jag ju att det inte är sant. Stockholms Universitet har inget campus. Inte lär de heller ha ett friidotts lag. Samt så har de absolut inte samma symbol som ett universitet i New Mexico.

Efter att jag hade köpt tröjan (för 100kr, kap!) så drog jag mig hemmåt och stötte på 4st duktigt kalasade flickor i mitt vardagsrumsom hade vart på vinprovning och var påväg till Surfers. Jag sade hej och umgicks en halvtimme innan jag och Martin åkte till Surfers själva där vi käkade middag, pratade om livet och sen spelade två timmars Timezone, tror aldrig vi kommer bli trötta på det :P

Jag körde senare hem Martin och åkte till Brisbanes flygplats och hämtade upp Espen som kom tillbaka till Australien idag efter en månad i Norge. Känns bra att ha honom tillbaka. Vi har en surfdate på onsdag :)

Ska sova nu, ledig imorgon, sista lediga dagen innan skolan börjar. Vad borde jag göra?

0 kommentarer: