O-Week

O-Week är här och alltså även alla nya studenter från hela världen. Har av någon underlig anledning träffat en hel del svenskar den här terminen men inget jag har något emot. The Village är som vanligt stället där det händer medans Metron fortfarande är en spökstad. Skolan börjar för mig nästa vecka på tisdag då jag med mitt nya schema lyckades få måndagar och fredagar lediga den här terminen.

Annars inte mycket nytt... Då mitt visum börjar gälla igen så får jag bara jobba 20timmar i veckan och kommer jobba fredag lördag och söndag terminen ut vad jag förstår. Kommer antagligen få fler shift på Lacoste men känner att jag har blivit riktigt bra på TNF nu så får se hur jag gör.

Jag har även bokat boende i Tokyo för mig och Rikard nu, blir super! 3500kr för tur och retur flyg, samt 4 nätters boende!

0 kommentarer: