Dream world Pics!

Så, fått bilderna från Jackie och historian kan börja. Dream World är som vilken annan nöjespark som helst, med några större attraktioner, några för barn och en avdelning med djur och så klart en vilda västern värld.


Catch me if you can!

Vi åkte alla attraktioner men då vi åkte tillsammans fanns det inte tid för några foton då. Coolast var dock The Giant Drop som var ett fritt fall på 120m, Cyclone som var en berg och dal-bana med dubbel loop och Alien VS Predator VS You som var en ny form av lasertag där man inte bara stred mot varandra utan också mot banan. Vi spelade laser tag till långt efter stängning och det är utan tvekan den bästa bana jag har provat på.

Så vad vi fick tid att fota var alla djuren, även om parken var ganska liten så fanns där alla djur man vill se i Australien (äntligen), alltifrån Dingos till Tazmanska djävular (TAZ!)


I kön till första åket, de är flippade och jag är som vanligt extremt casual... Jag, Kristy och Martin


Jaha, vad säger ni nu då?


Eye of the Tiger, Jackie, Jag och Martin


Chillar gärnet med Kalle Koala, han måste ha världens bästa jobb då folk betalar för att mysa med honom... Eller vänta, sånt är ju fel... Malmskillnadsgatan nästa!


Det tog mig ett år och 11 dagar innan jag såg en men nu har jag sett OCH klappat OCH matat min första Känguru i Australien. Just denna var stekigare än den bästa Stureplans brat. Checka in hur han levererar Blue Steel!

2 kommentarer:

Charlott | 13 juli 2009 kl. 22:16

Lyllo dig som fick klappa alla djuren! Jag har bara ett foto på mig och en koala hemma! Lyllo!

ChriZtoffer | 14 juli 2009 kl. 00:34

Jag vill också klappa koala! :O