Lacoste

Vart inringd i morse strax efter 9 då någon hade ring och sjukskrivit sig på jobbet idag och de undrade om jag hade lust att hjälpa dem. Trött som få tack vare den långa natten innan så tog jag mig ändå kragen och tackade ja, man vill ju ställa upp.

Så efter en timme framför tvn och en liter cornflakes så begav jag mig på min lediga dag till Harbour Town, men till min lycka visade det sig att jag inte alls skulle jobba på The North Face utan fick spendera hela dagen med att jobba på Lacoste. Klart annorlunda jämnfört med The North Face så jag fick byta ut mina Gore-Tex kunskaper till små söta ballerinaskor för rika asiatiska tanter. Jag tror dock att The North Face är roligare men Lacoste har ju sina fördelar för framtiden.
Här skulle jag inte ha något emot att spendera lite tid (och pengar).

Senare på kvällen kollade jag på Gökboet med Martin och David (en ny svensk granne) och bokade mitt och Rikards hostel i Tokyo. Det vart en dubbelsäng på Oak Hotel i stadsdelen Ueno, låter kalasbra!

Ska tvätta en maskin nu och sen sova. Sovmorgon till 10 i morgon!

0 kommentarer: