En vanlig dag

Idag har jag jobbat mellan 9:30 till 17:30, handlat mat, kollat på Minority Report och gymmat med Martin. En vanlig dag i mitt liv just nu.

Har funderat lite dock:

Det är VÄLDIGT dyrt att ha bil, nu ska den in på service på måndag för att min garanti ska fortsätta gälla. 1500kr ska det tydligen kosta också...

Minority Report är en sjukt bra film, har inte sett något liknande på länge!

I Europa så ser en drömkille ut som en fotbollsspelare, lång och vältränad med god klädstil, makt och hårgele. Dessa ser Europeiska tjejer upp till och då blir det också idealet för resten av Europas killar. Då är det inte heller konstigt att då den regerande sporten här i Australien är Rugby och inte fotboll att idealet för en kille här är att se ut som en rugbyspelare. Stor som ett hus, jord mellan tänderna, stora blåmärken, lukta lite surt och ha förtrånga shorts. Jag tycker synd om dem...

Jag ska läsa tre tredje års kurser den här terminen :)

Jag är väldigt glad för alla mina vänner som kommer ner hit snart!

0 kommentarer: