DVMAN International

Igår hände något underbart. Då jag hade ätit en stor lunch innan jag började jobbet så tog jag min halvtimme till att leta efter någon bra tidning. I Australien finns det (hittills) inga bra modemagasin som är jämnförbara med våra magasin DVMAN, KING, SLITZ MAN och till viss del Café. Så jag gick till en pressbyrå för att hitta en amerikansk GQ eller likande och då stod den där.

Ett enda exemplar, trasiga hörn och vikt framsida, men fortfarande en DVMAN International, The new Swedish Fashion Magazine! DVMAN fast på engelska!

Det roligaste var ju att den var direkt översatt från svenska förutom i annonserna som fortfarande var på svenska. Tillexempel så var det en helsida från Wolksvagen på svenska och H&M annonserade om Tröjor för 249kr.

Nu ska jag mysa och läsa intervjun med Johan Lindeberg och äta digestive kex. Då känns det precis som hemma!

0 kommentarer: