Måndag

Idag var sista dagen innan terminen börjar för mig igen. Jag vaknade klockan 9:30 av att solen lyste in (älskar det) och segade en stund framför datorn. strax efter 10 fick jag ett sms av martin där han bjöd in mig att spela en pokerturnering på Titanium Bar klockan 12 och det passade mig perfekt så jag hoppade in i duschen då jag var tvungen att boka min mammas och min kusins boende här när de kommer till Australien för att träffa mig i oktober.

Precis då ringde också Danny, en vänn från Tyskland som undrade vad jag hade för mig så jag drog med honom til Surfers där jag bokade lägenheten (sjukt fin verkligen på Beachnorth, mitt emellan surfers och broadbeach) och vi hann precis i tid till turneringen.

Turneringen tog slut fort för min del så jag åkte hem med Danny medans Martin stannade tills näst sista bordet innan finalen. Tror vi ska köra igen nästa vecka.

0 kommentarer: