Två dagars ledigt!

Har nu två dagars ledig, under den tiden ska jag hinna plugga till två (helst tre) prov och göra min Final Exam i Introduction to Marketing på onsdag. Ska äta lite nu och sen dra till gymmet en snabbis innan jag återupptar mitt pluggande.

Annars inte mycket nytt. Trivs jätte bra på jobbet. Det har börjat lite nytt folk som är jätte trevliga och säljandet börjar släppa igen. Det roliga med Harbour Town där jag jobbar är att det är ett utflyktsställe för turister, typ som Barkaby så det kommer busslaster med asiater varje dag. Därför har vi börjat lära oss fraser på Japanska, Kinesiska, Koreanska och Malaysiska. Jag fick även idag ställa upp på foton med japanska tjejer som den långa blonda killen. Bra grejer!

I dag så jobbade jag till fem och tog sedan en kaffe och pluggade lite på Zarraffas cafe. Där får man gratis internet med varje kaffe och det är bra musik och sköna stolar. Kan inte riktigt plugga hemma, vart jag än är hemma. Finns så många störelse moment som tillexempel ett skafferi med kakor, vänner, datorn osv. Ska sitta på biblioteket hela dagen imorgon just därför.

Jag lovar också att jag ska ta lite mer foton.

0 kommentarer: