JAG ÄR FÄRDIG!

Efter tre final exams, lika många pizzor, 40+ timmar med aktivt pluggande, sex paket Oreos, 50+ tepåsar, över 400 lectureslides och tre veckor så är jag färdig.

Idag hade jag mitt sista slutprov i Business Stats. Det gick väl okej men det var även det svåraste ämnet jag hade i år (för att inte säga det absolut svåraste ämnet jag någonsin har pluggat för, Fysik B verkar ju nästan vettigt i jämnförelse). Jag kommer nu aldrig mer träffa på en P-hat eller någon Coefficient of determination. Det är så UNDERBART.

Jag har nu alltså klarat av ett år i Australien och har 5 veckor av semester framför mig. Dessa ska jag försöka jobba så mycket som möjligt på, tjäna pengar och inte slösa så mycket. Kommer försöka åka någon stans på mitt nästa midsemester break, beror på om jag hittar någon bra deal.

Men just nu orkar jag inte tänka på något annat. Inga mer överhängande måsten om att man kanske inte borde kolla på film utan borde plugga. Ingen mer krypande kännsla av att man inte kommer klara av de kommande proven. Inga fler lektioner man måste gå på, inga fler tutorials och inga mer formler! LIVING THE DREAM

Ska softa järnet hela dagen idag, är även ledig i morgon så ska möta upp med en vän i Surfers och se vad vi hittar på.

Men nu ska jag... Eh.. ja... ingenting

Lycka i sin renaste form!

0 kommentarer: