Paris Paris Paris!

Sitter och jobbar med min ansökan till en utbytestermin i Paris. Kommer inte ihåg om jag har sagt det innan men planen är att jag ska plugga första terminen 2010 i Paris. Har alltid haft som en dröm att bo i Frankrike och Paris har delad förstaplats (I <3 NY) över mina favoritstäder. Har pratat mycket med Martin och hans vänner om vilken skola jag ska söka till och jag har nu valt Sciences PO i Paris.



Fixar nu med all byråkrati, papper som ska fyllas i, papper som ska stämplas och pass som ska kopieras. Allting verkar bra och det kan bara falla på om skolan erbjuder de kurser jag behöver för att färdigställa en termin. Det får jag reda på i morgon då jag ska på vägledningsmöte med Griffith University Exchange office.


Jag och min syrra på Disney Land Paris för massor med år sedan, tur att tiden går åt rätt håll i alla fall!

Annars har det vart en lugn dag, jobbade 4 timmar med Martin (50% OB på söndagar!) och åkte sedan hem för att äta middag, kolla på Alice i underlandet och baka bananbröd (???). Snart kommer Kat och Sarah och resten av gänget och vi ska baka och kolla på film. Det var min idé då jag hellre har en bulldoft än en doft av DÖDS-STARKT skurmedel i köket. Bananbrödet vart kalas och sen ska jag baka Muffins med M&Ms på! HEJJA Bree Van de Kamp!

0 kommentarer: