Cruising!

Hade en soft dag idag och sov ut. Äntligen!

Sen körde jag på med Desperate Housewives tema idag då jag storstädade hela lägenheten. Skrubbat diskmaskinsfilter och rensat tvättmaskinsfack... PAIN IS ONLY TEMPORARY!

Kollade även på The Shining som faktiskt är en ganska obehaglig film.

All work and no play makes Nick a dull boy!


Klockan 6 skulle jag och Axel hämta upp Martin och Toni på Collangatta flygplats då de hade varit i Sydney över helgen. De var helt kära i staden och båda funderade på att byta till någon skola i Sydney. Måste åka dit snart.

På vägen tillbaka så åkte vi fel och var tvungen att ta en omväg och hamnade mitt i The Wintersun Festival som tydligen är Guldkustens största Cruising. Med 100tals extremt kråmade Shelyby, Mustanger, Pontiacs, CADILLACS och allt där emellan så fick vi andas in lite bensin och käkade på Subway. Det var ungefär som Classic Carweek i rättvik, förutom att man hörde vågorna i bakgrunden (då vägen bara går 20m från stranden) och det var palmträd istället för tallar längst gatan.

När jag kom hem skulle jag boka min och Rikards resa till Tokyo men biljetterna hade tagit slut så missade på det grymma priset. 2200kr tur och retur till Tokyo! FAAAN!

---

Jobbsök, surf och träning i morgon. Har tre tomma dagar innan jag börjar plugga till mina prov!

1 kommentarer:

Frida | 7 juni 2009 kl. 20:21

Vi ska till sydney i september ^^