Underbar söndag och bildag

Hade en helt fantastisk söndag igår, vaknade strax innan 8 och åt frukost samtidigt som jag kollade på The Simpsons och Futurama (vilket går varje morgon! WIIE!). Efter frukosten pluggade jag några timmar fram tills klockan 12 då Axel och Nicklas kom.

Vi började vår eftermiddag med att spela tennis i några timmar, jag har verkligen blivit tänd på den sporten och ska se till att utnytja vår tennisplan så mycket som möjligt den här terminen. Efter tennisen drog vi till Subway och köpte med oss mat och gick sedan och satte oss på stranden en stund. Men då det blåste ganska kallt så gick vi tillbaka och provade vår pool för första gången och avslutade sedan med att basta.

Det blir inte så mycket bättre tror jag! Kvällen avslutades med filmen Entrapment med Espen och Maddie och lite mer plugg.

---

Idag så började jag med att försöka plugga lite imorse men då jag kännde mig stel från tennisen igår och saknade helt motivation så drog jag till Pacific Fair där jag tänkte se en matiné men det slutade med att jag istället tog en heldag med min nya bil där jag tvättade den, städade den innombords, bytte några lampor, fyllde kylarvätska och köpte nya golvmattor. Nu ska jag bara skura den innombords också så är den färdig sen :) Kanske hinner göra det imorgon efter jobbet.

FY SATAN VAD FIN DEN ÄR :D

0 kommentarer: