Testar iPhone uppladdning

Första bilderna på lägenheten! Då mamma och pappa inte har sett vart jag bor så blir det en lite djupare genomgång av min lägenhet som jag delar med Espen.







Vardagsrummet med Espen och Maddie i soffan som kollar på Nip/Tuc.







Köket, används mest av Maddie dock ;)







Mitt rum, krävs lite jobb men jag gillar det! Min säng är 180x180 vilket gör att jag precis får plats på diagonalen...







Mitt badrum, Espen har ett eget i sitt rum.

Ska försöka att komma ihåg att fota utsikten imorgon när det är ljust igen. Det är enligt mig ett uppbyte från Metron men det kostar även lite mer. Tillskillnad från Paris är det ju ingenting egentligen.

Ska plugga lite nu och sen skaffa lite motivation genom att se Wall Street igen. God natt Sverige

1 kommentarer:

Charlott | 11 augusti 2010 kl. 13:47

Snyggt :). Stora fönster och sånt. Vem är Maddie?