Fredag

Vaknade tidigt imorse då jag skulle på min första Tennis träning på Uni men då himmlen öppnade sig och blötlade hela guldkusten så stannade jag inne istället. Tog det lungt och kollade på andra filmen i Millenium trilogin som jag faktiskt tyckte var överraskande bra.

Maddie, som uppenbarligen tycker om att laga mat och baka började plötsligt koka knäck i vårt kök och hela lägenheten luktade julafton. Fick nästan lite hemlängtan där en stund men det gick över.

Frammemot eftermiddagen så köpte jag tillslut min bil och det vart den vita kokainsläden. Hoppas att den kommer vara kompis med mig det kommande året och ta hand om mig lika mycket som jag kommer ta hand om den.






Min nya pärla, vad ska jag kalla denna? Namnförslag uppskattas!

Efter att jag hade köpt bilen så drog jag iväg till Focus Tower och träffade ett gäng på 15 Svenska och Norska killar som förfestade hos Gustaf och Jimmy och sen tog vi oss alla till Broadbeach och käkade japanskt. Då jag körde så drog jag mig hem tidigt men det var trevlig att träffa alla!

Imorgon ska jag försöka få Espen att lira tennis med mig innan jag drar till jobbet klockan 11 annars blir det bara plugg imorgon kväll.