Sovmorgon

Hade min första sovmorgon i Australien idag. Jag sov dock inte länge då jag har kommit in i den bästa dygnsrytmen jag någonsin har haft. Istället så vaknade jag som vanligt klockan 7 och började med att läsa The Times i sängen (jag älskar min iphone) och kollade sedan klart på The Fountainhead. det var meningen att jag och Espen skulle inviga vår tennisplan idag men han rickförhinder så jag läste ut en bok på min balkong istället.

Nu sitter jag på bussen mot jobbet och gubben som kör glättar med tanterna som ska till Australia Fair, det börjar bli varmt igen och livet är bar underbart.

Jag passerade nyss bilen jag ska provköra på tisdag, vad tycker ni? :)





1 kommentarer:

pappa Tomas | 13 augusti 2010 kl. 12:20

Bilen kan vara ok,men BMW kan vara
hårt körda,kolla extra växel lådan,bromsarna,hur mycket har bilen gått?Hur gammal är den repar.kostnader på BMW bilar är dyra,slitage på däck etc.Lycka till
pappa