Griff dag!

Hade en helt underbar dag igår med Axel och Jamie, vi började med att åka till Australia Fair där vi shoppade lite och kollade på filmen SALT med Angelina Joulie, vilket var ett nerköp. Stod inte ut på något sätt, men men, kanske var det värt 50kr...

Efter bion drog vi till Marina Mirage som är ett köpcentrum ute vid vattnet vilket jag aldrig har besökt förut. Vilket är tråkigt då det verkligen var ett köpcentrum som föll mig i smaken. Gant, Tommy Hilfigher, Paul & Shark, Hugo Boss och alla de där andra märkena jag har saknat. Samt ett grymt konst galleri!

Efter vår lilla runda så besökte vi Gold Coast Sheraton och Palazzo Versace där vi bestämde att vi skulle ha Axels födesledags middag om en månad. Vi stannade och pojkarna tog varsin Singapore Sling och jag, som kör, sippade på en iste.

Jag körde senare hem pojkarna och pluggade fram till klockan 9 när de kom tillbaka, men nu med Regina som följde med oss till IKEA igår. Tillsammans drack vi Te och åt TimTams tills sent. Riktigt riktigt trevligt faktiskt. Saker börjar bli som vanligt igen här i Australien

0 kommentarer: