Helgen!

Hade en helt okej helg faktiskt.

Då jag är ledig på Fredagar så började den redan då när jag tillsammans med gänget (Wonho, Alex, Markus och Tero) begav oss till IKEA som ligger strax utanför Paris. Tar ungefär 45 minuter att ta sig dit så det var inte alls farligt.


På väg till IKEA hittade vi en väldigt gamal Peugeot!

Vi vandrade runt och handlade bara lite smågrejer men höjdpunkten på dagen var när vi lunchade köttbullar och Wonho som aldrig hade vart på ett IKEA gick all-in och käkade gravad lax, köttbullar, Dajmtårta och kanelbullar. Samt så köpte jag mitt livs första ölburk då de sålde Norrlands Guld i restaurangen.


Hela gänget, The A-Team


MAT!


Vi shoppade även loss i den Svenska matmarknaden där vi handlade sider, renkött, Kalles Kaviar, Ahlgrens bilar och så klart GLÖGG!


Wonho filosoferar.


Stekte i sovrums avdelningen.

På kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt, Alex bjöd ut mig på glöggkväll men jag var för lat.

---

I lördags var jag hemma hela dagen förutm att vi på kvällen åkte till klubben Le CAB som ligger precis vid Hotel du Louvre och tydligen är en av Paris mer exklusiva klubbar. Det var gratis inträde och kvällen vad sponsrad av gmMUMM champangen men jag var inte imponerad egentligen. Efter att man har vart på The IVY i Sydney känns allt annat värdelöst. Men men, det var en trevlig kväll i alla fall med vännerna.

---

I söndags var det alla härtans dag och i år spenderade jag inte det med att kolla på Twilight i alla fall.

2 kommentarer:

Charlott | 16 februari 2010 kl. 15:19

Hey! Vad har Twilight med saken att göra?

C | 16 februari 2010 kl. 20:22

Snygga bilder, är det din nya kamera?