Belgien

Då var det bokat och klart. Då det inte gick igenom för oss att hyra en bil så fick vi snabbt komma på något annat att göra och nu, bara några timmar senare så har vi bokat och betalat resa och boende i fem dagar i Antwerpen, Belgien.

Då Belgien som kännt inte har någon flygplats så åker vi buss!

Jag har aldrig vart i Belgien och det har inte mina musketörer Markus och Wonho eller varit så det blir spännande för alla oss. Jag hoppas jag kommer få en möjlighet att träffa min gamla flatmate från The Village Emilie och hennes vän Nick som följde med till Fiji som båda bor där. Samt av en ödets slump så är min bror i Belgien just den veckan då jag är där. Hoppas att vi får en möjlighet att synas också.

Så på tisdag drar vi, 7:30 på morgonen så sätter vi oss på en buss på väg mot chokladen och ölens förlovade land! Asballt!

0 kommentarer: