Tid...

Det finns så mycket jag vill skriva om just nu. Men det finns helt enkelt inte tid:

Hade prov i onsdags, gick väl okej hoppas jag.

Två prov till nästa vecka, vi börjar bli klara med min Promotion plan också och Axel har gått med i vår grupp.

CASS Enterprises är bästa strategic management and decision making gruppen!

Åker till Tokyo om tre veckor

Har blivit medlem i Golden Key International Honour Society och ska på New Member Introduction Cermony den 20e

Frida har vart här, oj vad jag fick hemlängtan då...

Rikard kommer snart!

JAG MÅSTE SOVA MER!

BAAH, bara 250sidor Etik kvar nu, sen 200sidor Markandsförings strategi...

Frankrike går frammåt.


Baah, skriver mer sen.

1 kommentarer:

Anonym | 12 september 2009 kl. 01:34

Hej!
Hur kommer det sig att du har blivit medlem i Golden Key International Honour Society? Jag läste att man bara kunde bli medlem om man fick en inbjudan.
Sen skulle det vara roligt att få läsa vad du får i betyg?
Tillsist undrar jag varför det inte står så mycket om Axel, då menar jag att det inte verkar som om ni umgås så mycket tillsammans. Om jag inte har tagit fel så kommer ni väl från samma stad, är kompisar och åkte dit tillsammans?
Ursäkta alla frågar HAHA men är man nyfiken så är man ;)