Spela apa!

Idag var det en mysig dag, vaknade klockan 9 för att börja 10. Bröded hade inte hunnit mögla och efter en fullgod frukost var jag redo att ta över världen (eller i alla fall Harbour Town).

Jag började morgonen med Sam och Alana och vi sålde på som vanligt. Det har vart riktigt tunnt med folk den senaste månaden men jag tror att det börjar bli bättre nu.

Då det var lugnt hos oss fick jag gå över och jobba på UGG/Rockport större delen av dagen vilket var väldigt intressant. Människor verkligen kastar pengar på den butiken.

Just därför jag vill jobba med image och Branding.

Sen under eftermiddagen så fick jag och Sam en lysande idé där vi klädde på oss snowboard overaller, ryggsäckar och toppluvor och vandrade omkring i köpcentrat. Mycket intressant faktiskt då drygt hälften av alla Australiensare här har aldrig sett snö, och ännu mindre två killar i skiduniform.


Snow-suit UP!


Material som andas.. my ass!


Problemet Nike, vi bygger en katapult för att råda bot på just, problemet Nike.

I kväll ska jag på en födelsedags fest hos Martins tjej och sen sova för att vakna 8 i morgon och hämta Rikard på flygplatsen klockan 10! CANT WAIT!

0 kommentarer: