Rikard är här!

Hade en lång dag igår! Skulle upp 8 för att åka 8:40 och vara på flygplatsen klockan 10. Så när klockan vart 9 och Axel inte hade kommit förbi än så ringer jag honom och lägger en Jihad på honom. Då han kommer på att han pratat med Rikard tidigare och att Rikards plan kommer bli 4 timmar försenat. Så jag fick plötsligt massor med tid över och städade och lagade pankakor.

Klockan 11:40 drog vi i stället och kom fram precis i tid för att hämta upp en väldigt trött men lycklig Rikard.

Vi körde hem honom till Metron och lassade ur hans väskor, satte på oss surfarshorts och tog med oss brädorna till Surfers där jag gick för en snabb surf (som resulterade i ett till ärr i min samling på vänster foten) och Rikard och Axel stekte. Sen åt vi en försenad lunch och drack Man-Shakes!

Då jag skulle hem och gå på min Golden Key cermoni så drog vi hem till 5 och jag duschade och bytte om och begav mig till universitetet.

Jag trodde att Golden Key grejen inte var någonting speciellt, utan bara ett möte om detta är vi och vi kan göra det här. Men så var inte fallet. De flesta av de nya medlemmarna hade tagit med sig sina föräldrar, syskon och mor och far föräldrar för att se dem gå upp på sen och skaka hand med någon Master och bli fotograferad. Samtidigt som de delade ut utmärkelser, pratade om ledarskap och möjligheter osv. Riktigt coolt faktiskt.


RULE NUMBER 1: DO NOT TALK ABOUT FIGHT CLUB!

Sen när jag kom hem så var Rikard redan på väg in i Nirvana då hans jetlag började ta ut sin rätt men då jag inte ville att han skulle sova redan klockan 8 så drog jag med honom och Axel och käkade pizza. Sen chillade vi hemma hos mig och lade oss efter 11.

Idag fick jag gå upp tidigt då jag skulle med Axel till uni klockan 8:30 då vi håller på att avsluta vårt projektarbete i marknadsföring. 5000ord tills på Fredag! lysande!

1 kommentarer:

Kling On | 25 september 2009 kl. 17:46

Zoomar man in på bilden ser man att det bara är aliens som får vara med i hemliga klubben. Om man inte redan var det innan, stoppar de in en utomjordisk mask i en som kryper upp i huvudet och tar över kroppen och använder den som farkost.

De där ögonen är en dead giveaway.