Frågor

Skriv en fråga, gällande vad som helst, till exempel: Hur mycket det kostar att plugga i Australien, vilken medeltemperaturen är eller om det finns köttfärs att köpa. Svaret kommer i ett inlägg så fort jag hinner!


Hur gamal är du?
Jag är 19år och fyller 20 i december. Jag flyttade till Australien 20 dagar efter studenten och kommer vara klar här nere när jag är 21!

Varför skriver du inte så mycket om Axel nu för tiden?
Med Axel är det bara fint och vi träffas nästan varje dag, han var hemma i sverige under lovet och då han pluggar Marketing och Event management så har vi inte samma klasser längre, så det kan vara därför han inte har nämnts på sista tiden.

Hur har du blivit medlem i Golden Key International Honour Society? Jag läste att man bara kunde bli medlem om man fick en inbjudan.
Jag fick en presonlig inbjudan av Golden Key då jag ligger i top 15% på mitt universitet, precis som alla andra som är med.

0 kommentarer: