Chicken nuggets och sandstormar

Igår var det internationella nötardagen! Jag satt med mina vänner Axel, Leana och Joel från 9 på morgonen till 2 på natten och skrev och sammordnade våran Promotion Plan. Spännande men lite småsegt arbete. Den kommer landa på ca 40sidor, ren bibel altså.

Vi avslutade kvällen med att frossa på McDonalds och då jag inte hade haft tid att äta någonting annant under dagen så gick jag ut hårt med stora Chicken Nuggets menyn (20 bitar!), en glasslåda med strips, cola och en glass!

Idag var det en chill dag med Rikard då vi åkte till Australia Fair för att fixa en mobil till honom och handla lite mat. När vi var där så upptäckte vi att folk började stå vid fönstrena och när en kvinnar ropade att det var en sandstorm utanför så förstod vi att något var på G. När vi då kollade ut så såg man bara ca 100-150m framför sig och resten var sand. Vi stod mitt i den största sandstormen på 70år, eller någonsin. Med sandstorm menas bara en enorm dimma av sand, inga fallande träd eller kilometer långa Dune-Maskar. Bara en tjock dimma. Riktigt häftigt att få vara med och se en sådan då det med största sannolikhet aldrig kommer hända igen under min livstid.

0 kommentarer: