Hej då Thomas

Idag fick jag säga hej då till Thomas. Han är nu klar med sin vistelse i The Village och ska ut och resa några veckor i Australien för att sedan åka hem igen och fortsätta sina studier i Tyskland. Thomas var en av mina första vänner här i Australien och utan tvekan en av de bästa.

Jag träffade honom samma dag som han kom hit till Australien, han vart Lukes flatmate och redan första kvällen drog vi in till surfers och det var också då vi besökte Q1 för första gången.


Jag och Thomas iklädd en lite trendigare variant av mormors gardiner

Idag är det snart ett halvår sedan och vi har träffats nästan varje dag sedan dess.

Höjdpunkterna var helt klart, förutom Q1, när vi köpte våra första brädor, middagen på Sizzlers och kvällen där efter! Samt så klart resan till Fiji och alla andra helt vanliga kvällar som inte hade vart lika bra om det inte vore för Thomas.

Samt att vi under inlämningsveckorna var de enda i the Village som var vakna klockan 6 på morgonen efter att ha pluggat hela natten.

The Village kommer inte bli det samma utan Thomas och jag känner mig väldigt hedrad som fått nöjet att träffa honom. Hoppas vi syns snart igen!

Coral View strax innan solnedgången

0 kommentarer: