Studyweek

Då har min näst sista studievecka börjat. Har mitt första prov om exakt en vecka så borde så småningom börja plugga lite till det. Men som det är nu så håller jag mig upptagen andra håll.

Helgen spenderades i fredags på universitetsbaren och då som utklädd till rysk spetznas militär, lördagen fick bli en otroligt chill dag och jag mötte bara upp Kat på Australia Fair för en kaffe och hamnade sedan på Tedder Avenue igen och köpte några nya tidningar som jag började beta av. Läste även ut ännu en bok.


Visste att jag någon gång skulle få användning av min mössa från Checkpoint Charlie i Berlin. Axel till vänster som KBG agent, Jag och Carro som... tja...

Söndagen spenderades med surfing och lite löpning och så klart en boysnight på kvällen.

Idag så har jag jobbat absolut hela dagen och sen tänkte jag att det skulle vara dags att försöka sig på att göra min Australiensiska deklaration vilket är bra mycket krångligare än det borde vara. Men efter en timme eller två av att svara på frågor så som "Hur många barn är beroende av dig" och "Hur många kossor har du på din farm" för att inte säga att man kan hitta Cake Decorator och Prositute i listan över jobb men inte Casual Sales Assistant... Men det verkar som om jag fick igång allt i alla fall, och går allt som det ska så ska några hundra dollar snart röra sig mot mitt håll.

Imorgon ska bilen in på Service, tänkte att det vore trevligt att kosta på Charles en liten smörjning så att han blir glad. Sen blir det 7 timmar till av jobb och planen är sen att sätta tänderna i studiematerialet. En kväll till av Service Marketing för att sedan gå ALL-IN på entrepreneurial management!

Men ikväll får det duga med några timtams och vad som nu går på Foxtel.

God natt Sverige!

0 kommentarer: