Betyg

Då var terminens betyg inne tillslut och jag måste väl säga att jag är nöjd. Hade ju bara tre kurser den här terminen då mitt schema krånglade till sig efter att jag hade vart i Paris och jag måste göra fem kurser nästa termin. Funderar dock på att ta en sommarkurs och göra en kurs i Januari och bara behöva göra fyra kurser nästa termin.

Hur som helst, jag fick tre nya Destinction, D, och höjde då mitt snitt med 0.1 från 5.6 till 5.7 vilket gör att jag Håller mig kvar över den magiska gränsen på 5.5.

Är väl egentligen riktigt nöjd, hade visserligen hoppats på att få mitt första HD den här terminen men det är verkligen sjukt svårt att nå 85%+ här på universitetet. Men och andra sidan så hade jag inte förväntat mig ett D i Inter-Cultural Management så snittet vart ju detsamma vilket är det enda som räknas.

Nu har jag bara 5 kurser kvar tills jag är FÄRDIG!

HUR SJUKT ÄR INTE DET?