Personalmöte

Haft en lugn dag idag, började med att sova ut, springa en halv mil och fara över till Pacific Fair där jag träffade Carolin från Tyskland. Carolin gick i samma klass som mig i Paris och pluggar just nu i Melbourne men är här på Guldkusten en vecka för att träffa vänner.

Efter Pacific Fair for jag till Harbour Town där vi hade personalmöte med Queensland The North Face representative och han gick igenom lite nya produkter och lite annan teknisk info. Sen fortsatte vi med att få reda på att vår butik har, utav 43 butiker runt om i Australien vunnit Kvartalens butik och blir nu utbjudna på en enorm middag (utöver vår personalfest den 4e december).

Jag fick även reda på att jag vart först ut som månadens anställd som är ett nytt system som de precis har infört, vilket känns riktigt bra.

Avslutade kvällen på Palazzio Versace och Tedder Avenue med Axel, Jamie och Regina.

Har en ledig dag till sen blir det 34 timmar rakt på veckan ut. Spännande!

0 kommentarer: