Då var det klart

Igår kväll hade jag min sista tenta, Service Marketing på 50%. Helt klart den svåraste tentan för kursen men jag gjorde mitt bästa. Får resultaten i början av december så det kommer bli spännande.

Nu är jag alltså färdig, har fortfarande en gräns på 20 timmar på jobbet i nån vecka till sen hoppas jag att jag får jobba lite till. Just nu känns allt lite extra segt bara, skulle behöva någon dags vila. Men lika bra att köra på för annars klättrar jag ju på väggarna direkt igen.

Ska försöka träna mer, fått tillbaka min surfbräda från Martin nu så jag slipper använda Espens och spelar mer och mer tennis med mina grannar Libby och grabbarna från Ecuador.

Men nu ska jag sova, det börjar bli jobbigt varmt här nu. Kan inte sova med öppet fönster för då blir det för varmt i rummet... jösses :P

1 kommentarer:

Anonym | 16 november 2010 kl. 16:12

Grattis Nicklas från hela familjen
kram pappa