Händelser

Okej, dags att briefa de senaste dagarna, det har visst hänt saker och bara för att jag kommer in i en mörk period när jag sitter med näsan i en bok om ledarskap strategi betyder inte det att livet inte är en dans på rosor.

Anyway:

Först så har jag och Rikard tillsammans med 9 andra bokat en resa (Bara tre dagar) till Fraser Island där vi ska tälta och åka 4x4 jeep på världens största sand-ö. Blir kalas, drar i alla fall den 20 och kommer hem den 23e.

Jag har sålt Snowball. Då jag ska bo i Paris nästa termin och har börjat fundera på att ta en termin till direkt efter i, kanske England eller liknande så ville jag inte ha kvar den. Så jag lade ut den på internet och bara någon dag senare så bytte jag bilen mot en hög med sedlar med en Korean. Gam sa ham ni da!


Det var en mycket bra bil, kommer att sakna den.

Angående Paris så har jag också berättat för mina chefer att det nu är bestämt att jag ska dit. De tog det mycket bättre än jag trodde då jag trodde att de skulle börja härja om att jag har ansvar osv. Men de var väldigt glada för min skulle och på något sätt kände jag mig väldigt omtyckt av dem. Inte bara som säljare, utan som mina vänner. Jag kommer sakna alla!

Just nu pluggar jag Strategiskt ledarskap då jag har mitt första prov på Fredag, sen har jag ett prov till på måndag och två prov på onsdag. Har aldrig haft två prov på en dag så har kommit på en ny studieteknik, hoppas att den fungerar. Men men, jag har redan Pass i båda ämnena så det kan ju inte gå dåligt.


"... och så drar vi en intärn analys på vår organisations resurser så vi vet om vi har en möjlighet att slå igenom på den nya markaden. Är alla med? 'chirp', 'chiirp', 'chripp', 'quack'.

Har även nyss fått reda på att Martin ska stanna på Metron en termin till så han ska ta hand om min bräda, skrivare och lite annat pyssel tills jag återvänder. Tack Martin.

Ska nu sova, vart en lång dag idag. Höres senare.

0 kommentarer: