Blogg-torka

Hej!

Som ni ser så har jag inte bloggat på länge. Vet egentligen inte varför men antar att det är för att min mamma har vart här i en månad nu och då hon vet att jag lever så är det inte lika bråttom. Men ändring på det nu. Det har verkligen hänt massor sedan sist.

Så i korthet:

Jag, mamma, Carro och Martin gick på Draculas, dinner and a show vilket var en väldigt rolig kväll. Har redan vart på Outback Spectacular och därför provade vi något annat som visade sig väldigt bra.

Det har vart Halloween vilket betyder två Halloween fester, en på unibar och en på metron. Vid den första festen var jag utklädd till Rocky och Rikard körde hårt på sångaren i Papa Roach. En väldigt interesant kväll. Kvällen efter lånade jag ut min Rocky kostym till en tysk och chillade Cowboy resten av kvällen.


ADRIAAAN!


Jag som cowboy och Rikard och Axel som kör met Spetznas tema!

Jag har även igår kört Mamma och Carro till flygplatsen och gått in i min studiefas, dags att säga hej då till livet och börja nöta marknadsförings principer och ledarskaps teorier!

Annars är det fortfarande full rulle, Rikard bor kvar och jag jobbar varje helg. Har min sista uppsats på kvällen den 18e och ska till Fraser Island med en grupp på 11per och tälta med Dingos i tre nätter! Nu är det även mindre än en månad kvar tills jag är hemma och fryser igen! LOVE IT!

0 kommentarer: