Färdig

Då var det klart. Efter Tre år, 24 kurser, över 40 prov, över 30,000 ord uppsatser och otaliga presentationer så är det nu över. I fredags morse så skrev jag min sista exam på min Bachelor of Business utbildning på Griffith University. Grymt skum känsla att gå ut ur salen och veta att man inte kommer gå tillbaka in igen. Att efter 15år av studier så kommer det nog ta bra lång tid tills jag kommer öppna en studie bok igen.

Det har inte sjunkit in riktigt än, betygen kommer ut i början av juli så tror att det kommer kännas mer då, när det verkligen är svart på vitt. Eller så klart när jag står där med min fyrkantiga mössa och en kvinna jag aldrig har sett i mitt liv kommer säga hur bra jag är samtidigt som jag får ta emot ett diplom på mina insatser.

Firade vårt avslut på Palazzio Versace med Axel och Jamie och gick sedan ut på kvällen. Givet vis så jobbade jag dagen efter, för man är ju seriös...


Tänk vad fort tre år går om man har roligt!

1 kommentarer:

Caroline Wrangsten | 26 juni 2011 kl. 15:51

Stiliga killar! Stort grattis!