Aftonhoran

Trillade in på Aftonhoran igen efter flera månaders uppehåll. Jag har hört rykten om att Kungen hade gått på stripclub och då det inte står om sånt otroligt onödigt skit i de RIKTIGA tidningarna jag faktiskt läser (SVD och DN) så ville jag ta reda på vad allt handlar om. Som vanligt dock så vart jag lätt illamående och känner mig smutsig efteråt. Men jag tog med mig några souvenirer i alla fall från min vistelse för att kunna minnas den fantastiska tidning som skryter om att vara Sveriges mest lästa kvällstidning.


Skäms på dig Reinfeldt, titta vad du har gjort med vårt land. På bara 5 år har det blomstrande Sverige fallit in i mörkret av barnfattigdom och ledsamhet... Helt klart relevant, alla fingrar pekar på honom, han har ju inte tillfört något alls under sina 5 år som statsminister, hoppas att han skäms.


Undrar om det hade stått Volvo istället för Porsche om det hade varit en sån? Endera skriver det detta såhär för att Prosche är ett ord folk tycker om eller så vill de visa att Porschar är djävulen. Antagligen båda. Samma regel gäller Carola.


Värd artikel att ha på högt upp på förstasidan. Aftonhoran vet vad varje svensk måste veta!

0 kommentarer: