Bra business

Har nu köpt och fått biljetterna till min familj som ska komma och kolla på min examen ceremoni den 30e juli. Biljetterna kostade runt 150kr styck vilket jag tycker känns lite fel då ingen någonsin innan har behövt betala för att komma på en liknande tillställning tidigare i min familj.

Men jag antar att det är vist, då ceremonin är i ett convention center och platserna är begränsade så kanske det är bäst om alla får en chans att köpa biljetter innan och inte behöver bli stoppad i dörren. Samt så har jag 5 personer som kommer och kollar, andra kanske har en eller två samtidigt som jag inte skulle bli förvånad om någon har närmare hundra (denna någon är från Indien, det lovar jag). Sen så klart så har Griffith hittat ett ytterligare sätt att tjäna pengar! Bra jobbat där!

Men men, nu har jag dem i alla fall, och syrran fick ju gå in lite billigare! BRA BUSINESS!

0 kommentarer: