Update, SUIT UP!

Jag lever! Det är lugnt! Ni kan andas ut...

En update, har haft mycket att göra nu med skolan, vänner och jobbet. Förutom bloggen så har även surfingen och blockbuster blivit lidande nu när jag inte längre har tid att surfa 3ggr i veckan eller se 5 filmer per vecka. Men det får jag ta igen senare.

Annars, senaste nytt:

I helgen så hände inte särskillt mycket vad jag kommer ihåg. Drog till Jamies födelsedag tillsammans med Emma och Axel och drog sedan och käkade vid Broadwater och avslutade kvällen på Q1an. Surfing dagen efter med Espen, Emma och vår nya vän Jorg från tyskland. Jorg har pluggat en termin på Siences Po dit jag nu har sökt och väntar nu på ett beslut i november.

Annars ledig måndag då jag tog en grabb-dag med Martin så vi spelade poker på Titanium Bar och såg G.I.Joe på Australia Fair.

Tisdag var full med lektioner och onsdagen var chill och avslutades med en BBQ i Metron tillsammans medett stort gäng.

Just nu sitter jag i bibblan och ska precis skriva klart en inlämningsuppgift för Strategic Marketing Simulation. Känner mig riktigt trött så för att undvika att bli sjuk ska jag ta en tidig kväll ikväll och sova ut imorgon.

Till resten av er där ute måste jag påminna er om att idag är det "The International Suit-Up day" så alla ni borde ha på er en kostym till jobbet/skolan/farmen eller vad ni nu hittar på för att hedra Global Awesomeness och Barney Stinson. Om jag drar förbi Tav ikväll så ska även jag göra det, annars ska jag sova med slips.

1 kommentarer:

Klinqs | 13 augusti 2009 kl. 14:02

bro code är på beställd och på väg =) då blir det "suit up" framför altaret till barney!