Basterds

Har haft en toppendag idag!

Började med att jag var chef på The North Face hela dagen och jobbade med Jay och Josh. Efter jobbet så mötte jag upp med Martin, Melody, Jorg, Axel och Espen och tillsammans såg vi Inglorious Basterds med Brad Pitt. Helt klockren film och möjligen Tarantinos bästa hittills.

Efter filmen så följde Martin, Axel och Jorg med mig till Broad water där vi käkade middag på en Japansk restaurang.

Då filmen slutade innan 9 så letade vi efter en restaurang och käka middag på men då Australiensare är dåligt business folk så var absolut inget öppet. Vi var tvungen att leta på tre ställen innan vi hittade vår Japanska restaurang där de höll öppet en halvtimme längre för vår skull. Vi körde trerätters och dricksade mycket men ändå var folk rädda för att släppa in oss. Jag måste flytta härifrån snart...

Nu ska jag sova, och sova ut. Har min första lediga dag på två veckor imorgon och det kommer bli 31grader så jag ska steka i solen och läsa böcker! ASBRA!

0 kommentarer: