Livet?

Idag hade jag en soft dag, sola, käkade middag vid Broadwater och kollade på District 9 med Axel, Maria och Klara. Otroligt bra film fakiskt (Det är så kul att jag har börjat sett bra filmer igen :)

Möttes av en obehaglig kännsla idag. Det är ju helg igen vilket betyder att jag jobbar varje dag som vanligt. Men idag fick jag sluta tidigare än vanligt då det var public holiday och man hade 250% OB (så de hade inte råd att ha kvar en). Det var första helgen sedan juni som jag var ledig när solen fortfarande var uppe så jag chillade vid poolen i några timmar med Axel, Marie, Klara och några andra.

Då började jag fundera på vad andra gör på helgerna. Emma och hennes gäng samt Espen och Jorg ska till Byron Bay imorgon och stanna en natt. Idag hade Jorg och Espen kitesurfat längst main beach och Axel hade legat vid poolen hela morgonen.

Då detta bara var en helg så funderar jag på om jag missar något när jag jobbar så mycket. Jag gillar ju mitt jobb och tycker att vi har ett riktigt bra team men ändå.

Antagligen inte.

1 kommentarer:

Office Space | 30 augusti 2009 kl. 13:08

Välkommen till vuxenlivet, grabben.