Lite updates

I helgen jobbade jag var enda dag. Samt så hade jag skola både onsdag och torsdag. Börjar verkligen tröttna på min sommarkurs men den är ju i alla fall snart över... Så efter två dagars idioti och en helgs kneg så såg vi, jag, Nori och Anne att vi var lediga igår, måndag och bestämde oss att ha ett pool party. Ryktet spred sig och det slutade med att vi vart totalt 11 personer som hängde under dagen!


Vår lilla oas!

Så runt 12 kom de till mig och i tolv timmar så solade vi, badade vi, hade luftmadrasser och drinkar i poolen, spelade tennis, bastade, gymmade och bara gjorde allt det där som det stod i broschyren att man skulle göra när jag valde Griffith University ur CIS kataloger.


Jag med Anne, hennes pojkvän och deras vän.


Espen softar i poolen efter en lång dag av att inte göra någonting!

Mycket mycket okej

1 kommentarer:

Charlott | 25 januari 2011 kl. 21:16

Soft ^^