Jahap, där kom den

Jag köpte ju en ny dator i december, min gamla rullade fortfarande men jag ville införskaffa en ny medans den gamla fortfarande fungerade och jag skulle kunna sälja den.

Lade upp den på Ebay idag (efter en onödigt lång process) och fick den såld på bara några timmar.

Men... när jag nu skulle packa ner den för att skicka den imorgon så går den inte igång.

Jävligt jobbig timing, men jag är glad att jag märkte det och att inte den jag sålde den till fick en trasig dator...

Tråkigt, sålde den för 6000kr... nu är den inte värd ett ett öre :(

2 kommentarer:

elin | 16 januari 2011 kl. 08:36

har läst din blogg lite till och från i månader eftersom den fanns som cis hemsida, och jag också ska plugga på griffith. och nu är jag här sedan två veckor tillbaka. :)

elin | 16 januari 2011 kl. 09:50

jo det är väl sant det. rätt hemskt liv hemma om aldrig längta hem liksom. men du jag är lite i valet och kvalet mellan att antingen flytta till griffith campus eller en lägenhet i surfers. vet du något om campuset? har bara hört från en person att det är totalt vilt och man aldrig kan sova, men kul ändå typ. är det så illa.