Saker som har hänt

Nu är det långt efter midnatt åter igen men det händer så mycket nu för tiden. Idag har jag jobbat hela dagen, sen handlade jag och försökte gömma mig undan monsunen som har härjat över guldkusten de senaste dagarna.

Maria kom över och kollade på Good Will Hunting med mig och sen kom även Therese och vi satt och pratade kvällen igenom. Fick idag även mina fyra böcker jag beställde från England för en månad sedan! YES YES!



käkade lyxmiddag idag tillsammans med mr Trump!

Vad som mer har hänt, i korthet:


Var på ett Caveman party igår hos Cornejo och Rebecca som vart riktigt lyckat. Jag jobbade ju dock idag så körde hem vid midnatt men hade kul i alla fall. Fick bygga om mina sängkläder till en grottmansdräkt på en kvart innan, mitt kuddöverdrag kommer aldrig bli detsamma...


I Fredags hade vi pizza kväll hos mig, Therese jobbar på Pizza Capers och får en grym rabatt vilket vi friskt utnytjade.

Vi hade en pannkakskväll hos mig mitt i veckan också, då vi alla har haft lov så har det vart väldigt lungt de senaste dagarna.

Annars har tennisen och surfingen regnat bort, skolan börjar igen och jag jobbar varje dag denna vecka (förutom när jag har skola).

Men i vanlig ordning så leker livet :)

1 kommentarer:

Charlott | 3 oktober 2010 kl. 18:33

Nicklas goes Fred Flinta ^^