Lite som har hänt

Bara för att uppdatera lite som har hänt.

Här om dagen träffade jag Emmy och Jenny, två vänner från Falun som har kommit ner till Australien, rest runt en del och ska nu stanna några månader på Guldkusten och jobba igenom vintern. Verkligen kul att träffa dem igen då jag inte har sett dem sen de kom och besökte mig i Paris.

Vi åkte till Harbour Town, min skola, Australia Fair och hem till mig och jag fick då visa runt dem i mitt "hem" och jag tror att de gillade det. De kommer nog att trivas utmärkt här.

Förutom det så hade vi ännu en boys night i söndags, med Axel, Chris, Zak och Jamie. Det hoppas jag att vi gör om snart.

--

Idag jobbade jag från tolv till halv sex men hade skola först på morgonen och en brunch med Karla. På jobbet träffade jag flera interessanta personer bland annat Queensland Sales Manager för Ralph Lauren som berättade lite om sitt liv, om sitt arbete och om hur de stora mode företagen planerar att introducera sig i Australien innom en snar framtid.

Sånt gillar vi :)

0 kommentarer: