Lång dag

Igår när jag satt och pluggade så fick jag ett samtal från Axel som berättade att min gamla vän Luke som jag åkte till Samoa med var på Guldkusten igen och jag åkte in till Surfers för att träffa dem. Det var riktigt trevligt, har inte sett Luke på över ett och ett halvt år vilket är stört då vi nästan syntes varje dag första terminen. Det var bra med honom i alla fall så det är jag glad för.

Idag har jag jobbat nästan 10 timmar, först vanligt kneg sen personalmöte. Det var riktigt givande måste jag säga och jag tycker att vi börjar för ett riktigt tight team på jobbet. Nu ska vi bara se till att få ut lite fler produkter genom dörren så är alla nöjda.

Sen så har jag bara setat skrivit på en inlämning tills imorgon, i en av mina klasser så har jag en skriftlig inlämning varje lektion som bevis på närvaro. Dock har vi bara den lektionen varannan vecka.

För närvarande har jag bara TRE lektioner i veckan då en av mina klasser är slut för terminen och mina finals drar igång den 8e november så den 15november runt lunch i Sverige har jag gjort klart min näst sista termin i Australien! FANTASTISKT!

0 kommentarer: